Nu är sommaren över.



Hej alla glada, snygga, läckra och härliga.

Nu är sommaren över och jag kan återgå till att blogga. Kommer ta ett tag att
komma igång igen. Skrev inte så mycket förut heller men jag hoppas att det
ska bli ändring på det.

Bilden ovan har jag publicerat på min Bilddagbok redan, samt även på ansikts-
bok.

Texten där är även den lite lyrisk.

En sann artist, gör sina egna självporträtt.
Det är sant, även om det blott är en siluett.

Ja vad har sommaren bjudit på? En rad upptåg. Bland annat min färd till
det natursköna och övergivna lilla samhället Tranmossen.
Sen har jag satt musik.. eller hmm, något som ska likas vid musik till
en av Nils Ferlins dikter som jag förut har redogjort för här i min blogg.
Jag har spatserat runt i Filipstad med hatten, och min glukulele. Den
SKA jag berätta om en annan dag. Men inte just nu.

Nu har klockan varit läggdags väldigt länge.

Jag skriver mer en annan dag, en annan tid, en annan plats. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0